26 Ekim 2015 Pazartesi

Angela'nın Külleri

Çok eski bir kitap çoğunuz okumuştur.Ben ancak bu  ay okuma fırsatını buldum.Gözümden kaçmış nasıl olduysa iki serili bir kitap birincisini bir arkadaşımın doğum günü hediyesi olarak vermesiyle tanıdım bir solukta okudum iki gün yetti zaman zaman duygulandım, sürekli halime şükrettim, yok ya bu kadarda olmaz dedim acayip etkilenince ikinci kitabı da  okumak istedim aradım taradım buldum. Ama birincisi gibi beni içine almadı o kadar heyecanlanmadım yalan yok bir haftayı geçti zar zor sonunu buldum ama  yinede okunmalı özellikle birincisini okuyan  zamanını  ayırıp sonunu bilmeli.
Özellikle birinci kitapta çok ders alıyor insan harcadığı gereksiz bir çok şey için kendinden utanıyor insan.Gerçekten bu kadar sefillikle insan nasıl baş edebilir. ya siz olsanız bu kadar zorluğa , yokluğa ne kadar dayanabilirsiniz ?
Angela'nın Küllerini eğer bulabilirseniz mutlaka okumalısınız ileride çocuğum olduğunda mutlaka okutacağım bir kitap.
Okuyanlardan da yorum bekliyorum. Bir sonraki kitapta görüşmek üzere =)


instagram : ozgenindunyasiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sample Text