7 Ağustos 2014 Perşembe

Kokoş Gökçe ile yaptığımız röportaj

Meşhur KoKoş sayfasının sahibi Gökçe Şenel ile röportajımız :)

Yepyeni bir röportajdan herkese merhaba :)
Bugünde sizlerle çok merak edilen bir bayanı yakından tanımanız için karşınızdayım. facebookun meşhur sayfası KOKOŞ'un admini Gökçe kimdir ne yapar ne eder aklıma gelen tüm soruları sizler için sordum ve içten cevapları buraya taşıdım :)

Ben soruları hazırlarkan yine çok heyecanlandım cevaplar yine baştan salarak değil vaktini bana ayırarak yanıtladı eeee gelelim röportajımıza benim çok keyif aldığım röportaj işte sizlerle :)


1- Facebookun meşhur kokoş sayfasının admini Gökçe seni yakından tanımak istiyoruz kimdir bu kokoş Gökçe ?

Merhaba 14.07.1987 Ankara doğumluyum. Ortaokula kadar Ankara’da yaşadım.Daha sonra İstanbul’a taşındık ve yaşantımıza burada devam ettik. Özel bir şirkette Mali ve İdari İşler Departmanında çalışıyorum. Evliyim (henüz 1 senelik)

2- Ne tür blogları,sayfaları takip ediyorsun yada şöyle söyleyeyim sizin için bir blogda olması gereken içerikler nelerdir ?

Daha çok moda, tasarım, yemek tarifleri ve el emeği ile yapılan eşyaların bulunduğu sayfaları takip ediyorum ve bundan çok zevk alıyorum. Özellikle moda sayfaları ve blogları takip etmek inanılmaz heyecan veriyor bana. Hergün sıkılmadan tek tek incelediğim favori sayfalarım, modacılarım var. Ve hayallerim de.....

3-Kokoş sayfasını açmaya ne zaman nasıl başladın ?

Kokoş 16.11.2012 tarihinde açıldı. Her zaman moda ile ilgili hayallerim oldu benim. Renkli kombinler, farklı gelinlikler, rengarenk ayakkabılar hep ilgimi çekti ve insanlarla bu yönümü paylaşmayı hep çok istedim ve Kokoş’u bu amaçla açtım. Çok da başarılı oldu.

4- Gökçe'yi en çok mutlu eden şey nedir ?

EŞİMİN GÜLEN GÖZLERİ




5-Facebookta binlerce takipçin var şimdi seni instgramda görüyoruz.Hem facebook,hem instgram,hem ev nasıl idare ediyorsun eşin bu duruma nasıl bakıyor ?

Hımmm kemmm kümmm evet biraz sıkıntı yaşayabiliyoruz. Çünkü ben herşeyi fotoğraflayıp yayınlamayı çok seviyorum. Mutluluk paylaşınca güzel çünkü, hep buna inandım. Evde yaptığım bir yemek olsun, kıyafetlerim, evim, düğün fotoğraflarım vs. Hep paylaşmak isterim ve eşim bu durumdan biraz rahatsız. Fazlasıyla nazara inanan bir insan sanırım korkusu o..

6- Eş demişken merak edilen sorumuza gelelim Gülen yüz (siyah ve beyaz)  Eşinizle ne zaman nasıl tanıştınız bize biraz anlatır mısın ?

9 sene önce tanıdım onu...çok fazla detayları var tabi ama hepsini anlatamıyorum. Kuzenim ve akrabalarım sayesinde başlayan bi ilişkiydi. Onun beni uzakten uzağa sevmesiyle başladı ilk, sonra tesadüfen uyurken görmüş beni bana ondan sonra açıldı Gözlerimi onunla açtım ben. Hiç sevmekten vazgeçmedim, ilk günkü heyecan hiç bitmedi...hamd olsun





7- Bir senelik evlisin bebek planları ne zaman ? ( utanarak soruyorum )

O her zaman oldu. Beni yakından tanıyan üyelerim arkadaşlarım var bilirler ben çocuk delisiyim. Burcumdan da kaynaklanan bir özelliğim (yengeç) çok evcimenim, aile, eş ,huzur herşeyden önce gelir benim için. Anne olmak en büyük hayalim ve şu hayatta en çok istediğim şey. Belki yakında takipçilerime güzel haberler de verebilirim kısmet

8-Alışverişi seviyormusun .En çok alışveriş yaptığım şeyler nelerdir ?

Hangi kadın sevmez ki ? tabiki ben de çok seviyorum alışveriş yapmayı. En çok aldığım birşey yok aslında. Alışveriş konusunda dönem dönem değişen bir psikolojiye sahibim, bir süre sadece ayakkabı alışverişine yoğunlaştığım olur, bir süre tamamen kıyafet üzerine yoğunlaşırım ama kesinlikle israfa karşıyım...ayakkabısız gezen çocuklar gelir aklıma... renkli takılardan, saatlerden çok hoşlanırım ama takipçilerimin tahmin ettiği çok da şıkır şıkır biri değilim, daha çok sade şıklıktan hoşlanan bir yapım var. Kot üzeri spor gömlekler, salaş tşörtler favorim oldu her zaman. Tabiki tek vazgeçilmezim GALATASARAY formam

9-Evlenecek olan takipçilerinize önerileriniz nelerdir. Özellikle düğün hazırlığında olan takipçilerin bu soruyu çok merak ediyor :)

Hayatlarının en önemli heyecanı. Her anını doya doya yaşamaları gerek. Stresli ve telaşlı bir dönem o yüzden geniş bir zamana yaymaları gerek hazırlıkları. Özellikle gelinlik seçimlerinde her yere güvenmemeleri lazım. Yoksa benim yaşadığım sıkıntıları yaşayabilirler. Hayalimdeki hiçbirşeyi gerçekleştiremedim ben. Hayalimden, tasarladığımdan çok farklı bir gelinlik çıktı ortaya ve zaman kalmadığı için değiştiremedim üzerinde oynayamadım ve mecburen onu giymek zorunda kaldım. Malesef bilen bilmeyen herkes bu işi yapar oldu. Eline kumaş alan makas alan gelinlik dikiyor. Bu konuda çok dikkatli olmaları gerektiğini düşünüyorum. Diğer ayrıntılara gelince hepsi zaten oluyor bir şekilde Allah yardım ediyor. Hazırlıklarda en önemli şeylerden bir tanesi de eşya, seçimlere çok dikkat edilmesi gerekiyor. Mobilyalar beyaz eşya bunlar çok önemli. Ben mesela siyah seri kullanıyorum buzdolabım,bulaşık makinem, fırınım hep siyah o yüzden kullanımı çok zor. Estetik olarak harika ama temizlik biraz zorluyor. Dedim ya hepsi bir şekilde oluyor ve bunların hepsi geçici şeyler. En önemlisi evinizdeki huzur... dünyanın en güzel gelini olsan, en güzel eşyalar senin evinde olsa ne fayda? huzurun olmadığı sürece...karşılıklı anlayış, sevgi, sadakat asıl olan bunlardır... o yüzden kimse takılmasın çok hazırlıklara....

10-Bize biraz evinizden bahsedermisin. Takipçilerin en çok evini merak ediyor :)

Evet takipçilerim evimi fazlasıyla merak ediyor ama eş etkeninden evimi yayınlayamıyorum daha çok modern eşyalarla döşenmiş bir evim var. Salonumda siyah ceviz karışımı bir duvar ünitesi krem köşe bir koltuk var gayet sade. Yatak odam da salon mobilyamla takım ceviz siyah karışımı, küçük bir misafir konaklaması için odam ve bir de giyinme odam var. Balkonum kendi yetiştirdiğim domateslerim, biber ve soğanlarım evimin en güzel yeri mutfağım da sade ama istediğim gibi değil hayalim çok daha farklı

11-Kokoş'un mutfakla arası nasıl yemek yapmayı sunumları seviyor mu ?

Kokoşun mutfakla arası çok iyi aslında ama eşinin yemek sorunu var her yemeği yemez, yemeğin içinde soğan vs. vs. yemez o yüzden biraz sıkıntılı ama yine de değişik tatlar denemeyi sunumları çok sever. En büyük hayallerimden birtanesi kocaman vintage tarzı bir mutfak ama yapacağım bir gün


12-Hobilerin varmı yapmaktan keyif aldığın şeyler neler ?

Takipçilerim iyi bilir koyu bir Galatasaray taraftarıyım, en çok keyif aldığım şeylerin başında futbol gelir. Garip ama deterjan tutkum var. Mutfak ve banyo dolaplarımın içi çeşit çeşit deterjan dolu hepsini teker teker denemek kokularını içime çekmek bana çok ayrı bir haz verir ve bundan inanılmaz bir keyif alırım boş zamanlarımda daha çok eşimle ve ailemle vakit geçirmeyi çok seviyorum. Sade yaşamı her zaman tek geçerim. Haftasonları sakin, sessiz, doğa içinde küçük kaçamak tatillere bayılırım. Şehrin kalabalığından uzaklaşmak muhteşem bir duygu.






13- Kısa soru cevaplara geçelim mi hazırsan ?

Favori rengin ?
* Siyah
En sevdiği şehir ?
*İstanbul
En çok gitmeyi sevdiğin yer ?
*Evim
Olmazsa olmaz dediğin ?
*Eşim Annem Abim
En sevdiğin gün ?
*Cuma
En sevdiğin yemek ?
*Yaprak dolması ve bamya

14- Röportajımızın sonuna geldik :( senin bahsetmek istediğin birşeyler varmı ? 

Aslında çok şey var takipçilerimle paylaşmak istediğim ama birkaçından sizin sayenizde bahsetmek isterim... Çok sevenim var evet ama bir o kadar da benden hoşlanmayan insan var, sebebi sanırım çok fazla açık sözlü olmam, düşüncelerimi içimde saklayamam...kırdığım kişilerden sizin aracığınızla özür dilerim bilen bilir ben sevgi insanıyım herkese gönlüm kapım açık kimse kırgın kalmasın bana ve Kokoş’ a Ayrıca evimi paylaşmadığım için bana gönül koyan çok takipçim var ama bu konuda onlardan anlayış bekliyorum. Aaa unutmadan instagramdan da bahsedeyim, çok farklı düşüncelerim var blogum için, Facebook sayfamızdan daha renkli ve daha farklı olacak. Yoğunlaştığım konular var onlar üzerinde çalışıyorum sadece biraz zamana ihtiyacım var. Üyelerimle, takipçilerimle daha içiçe olacağım yakında. Özel hayatımla ilgili merak edilen şeyleri daha fazla paylaşmaya çalışacağım inşallah
Bana bu fırsatı sunduğunuz için size çok teşekkür ediyorum. Çok ama çok zevk aldım soruları yanıtlarken.
HAYAT ÇOK KISA HERKES ALDIĞI HER NEFESİN KIYMETİNİ BİLSİN...HEP SEVİN... HEP PAYLAŞIN...SEVGİYİ, MUTLULUĞU, AŞKI PAYLAŞINCA HAYAT ÇOK DAHA GÜZEL OLACAKTIR... Herkese kocaman sevgiler KOKOŞ



Bana ayırdığın zaman için ve bu fırsat için çok teşekkür ederim çok keyifliydi hemde çokkk 

Gökçeyi instgramda : kokos_gokce
              facebookta : kokos sayfasını takıp edebilirsiniz :)



9 yorum:

  1. cnm benm uzun zamandır takip ediyorum seni :) tanıdığım güzel yürekli güzel kalpli merhametli insanlardan birisin. röportalını çok beğendim rabbim seni nazarlardan korusun :) amiinnn :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah canım,Seni severek takıp edıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Bir süre önce tanıştığım bu büyü uygulayıcısını tüm dünyanın bilmesini istiyorum, onun benim için yaptığı her şeyi söyleyemem. kocam beni 4 yıl önce çocuklarımla birlikte terk etti internette gezinirken bu harika adamın ifadesiyle internette karşılaştım, denemeye karar verdim ve kocam şimdi geri döndü ve yine mutluyuz onun bana yardım ettiği her şeyi anlatamam Yazarken söyleyebileceğim tek şey, çok teşekkür ederim, çok mutluyum ve kendisi de dahil olmak üzere pek çok sihir yaptığına dair bana güvence verdi.

    Aşk büyüsü
    Güç büyüsü
    Başarı büyüsü
    Hamileliğin kaderi
    Evlilik büyüsü
    iyi maaşlı bir iş için büyü
    Koruma büyüsü
    davayı kazanma büyüsü
    iyi şanslar büyüsü vb.

    Büyü uygulayıcısı Dr. Ajayi'nin yardımına ihtiyacınız varsa, bu e-posta adresinden (drajayi1990@gmail.com) onunla iletişime geçin veya onu +2347084887094 whatsapp'tan ekleyin ve sorununuzu onunla tartışın. O iyi bir adam ve ona her zaman minnettar kalacağım.

    YanıtlaSil
  4. Yeni Yılınız Kutlu Olsun, bu yıl için kalbinize koyduğunuz her şeyi bulmanız için dua ediyorum 2024, Geçen yıl İlişkimde zor zamanlar geçiriyordum çünkü 3 yıllık Nişanlım bir sabah uyandı ve evden çıktığını ve artık evde olmadığını söyledi Bana olan aşkım, bu gerçekten kalbimi kırdı, geri dönmesi için diz çöküp yalvardım ama internette gezinirken Dr Ajayi ile tanışana kadar tüm yalvarışlarım boşa çıktı. İlişki sorunları yaşayan insanlara nasıl yardım ettiğini okudum, hatta bazıları aklınıza gelebilecek her türlü hastalığı tedavi etmek için şifalı bitkiler ürettiğinden bahsetti, bu benim onunla Whatsapp: +2347084887094 aracılığıyla iletişime geçmemi sağladı ve nişanlımla yaşadığım sorunu ona anlattı. Dr Ajayi bana nişanlımı önümüzdeki 3 gün içinde geri getirecek bir aşk töreni yapacağını ve bunu gerçekleştirmek için ne yapmam gerektiğini söyledi, tüm talimatları belirtildiği gibi takip ettim ve nişanlımın kapımı çalmasına şaşırdım. 4 ay boyunca yanıma almadıktan sonra. Herhangi bir ilişkiniz veya evlilik sorununuz varsa, yardım için güvenebileceğiniz kişi Dr Ajayi'dir.

    YanıtlaSil
  5. Büyük adam Dr Ajayi'nin ataları tarafından nasıl manevi güçle kutsandığını dünyayla paylaşmak istiyorum. 2 yıldır benden ayrılan kocamla evliliğimi yeniden birleştirmeme yardım etti, onu geri kazanmaya çalışıyordum ve neredeyse pes ediyordum ama Dr Ajayi beni yeniden gülümsetmeyi başardı. Dr Ajayi gerçek bir büyü uygulayıcısıdır; ayrıca Dr Ajayi'nin yardımıyla Eski sevgilinizi geri alabilir ve sonsuza kadar mutlu bir hayat yaşayabilirsiniz. İletişim E-postası: drajayi1990@gmail.com veya Whatsapp: +2347084887094

    YanıtlaSil

Sample Text