26 Ağustos 2014 Salı

Fincan Aşkı ile Gelen Kahve Aşkı

Fincanlarla olan bağım çocukluktan gelme sanırım oldum olası fincan almayı fincanlarla oynamayı çok severim. Çocukluğumda oyuncaklarımla oynamak yerine annemin vitrininde bulunan kahve fincanlarınla oynamaya bayılırdım kendi kendime kahve yapıp içi boş fincanları höpürte höpürte içmeyi çok severdim. Ve büyüdüm evlendim  çeyiz zamanı kayınvalidemin vitrininede göz koydum bana istediğin birşey varsa  al demesiyle hemen hemen bütün fincanları toplamak oldu :) Annem yayıntıyı sevmez sıkıldığı birşeyler varsa elden çıkarır birilerine verir ve bu genelde kahve fincanları olur şimdi ne üzülüyorum keşke verdirtmeseydim diye.

Ama artık karar verdim ve kesinlikle önerim şu ki bir tane misafir için 6 lı yada kalabalık aile iseniz 12 li takım alın ki oniki kişiliğe hiç gerek yok . Diğer model olarak hep 2 'li takım alın ben artık öyle yapıyorum en azından eşimle kahve keyfi yaparken değişik fincanlara yer verebiliyoruz...
 bu ara 2li takımlara takmış durumdayım tabaklardada :))

kahve keyfim ise haftada bir arkadaşlarla görüşünce yada bir misafirliğe gidince mecburen içerdim çok sevmeyerek ne zaman nişanlandım eşimin ailesi kahve düşkünü olduğunu öğrendim git gel git gel derken şimdi her akşam kahve keyfi yapıyorum yapmadığım zamanlarda kendımde bir eksiklik hissediyorum  :)

Hediye için gerçekten hiç zor bir insan değilim 2 fincanla gelin gönlümü alın hihihii


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sample Text