6 Ağustos 2014 Çarşamba

miss komantis ile yaptığım röportaj :)

uzun zamandır düşündüğüm ama gerçekleştiremediğim röportaj yapma işine sonunda el attım instgramda yakından takip ettiğim miss komantis ile keyifli bir yazı hazırladık :) ilk deneyimim ama oldukça keyif aldığım bir an oldu :)

Kendisi natalikomantis.blogspot.com 'un sahibidir. instgramdada misskomantis olarak aramızda yer alıyor :)
nasıl, nereden başlayacağım bilmiyorum ama ben böyle sıcak kanlı,içten,sevecen,oldukça fazla güzel olan bir kız üstelik yeni evli :)

Soru hazırlarken çok keyif aldım soruların cevaplarını okuyunca ayrı bir keyif aldım umarım sizde benim kadar keyif alırsınız.:) :) :)

 Gelelim röportajımıza :)

1.) Öncelikle Miss Komantis'i biraz tanıyalım seni instgram ve blog aracılığı ile tanıyoruz güncel hayatta miss komantis kimdir ?

merhaba kendimden kısaca bahsedersem  1 nisan 1984 İstanbul doğumluyum. Bulgar asıllıyım ama ailecek İstanbul'da doğduk :)Tek çocuğum( bu biraz zor).Sadri Alışık Kültür Merkezinde oyunculuk eğitimi aldım. Tiyatro reklam dizilerde rol aldım. Şuan çalışmıyorum.Yeni evlendim.Hayvanları,film izlemeyi,kitap okumayı,el işi yapmayı,şarkı söylemeyi,film figürleri biriktirmeyi çok severim :)


2.) Blog yazarlığına ne zaman başladın seni bu paylaşımlara,blog yazmaya iten şey nedir ?

Blog yazmaya yeni başladım diyebilirim ergenlik dönemimde bir denemem olmuştu ama şimdi çok komik gelen yazılar yazmışım onları yok edip yeniden başladım blogum daha çok insanları bilgilendirmek adına yazacağım yazılarla dolu olacak (düğün evresi-tatiller) vs paylaşmayı sevdiğim için yazmak istedim.

3.) Fotoğraf çekmeyi çok seviyorsun bize biraz bundan bahseder misin ?

Anı biriktirmeyi çok seviyorum.Fotoğraf ise bence en güzel anı. İlerde yaşlanınca ne güzel günler geçirmişim diye bakmak adına bir sürü fotoğraf çekiyorum paylaşıyorum.

4.) Bu yaz gelinisin (2014) yeni gelin olmak nasıl bir duygu evlilik sana ne gibi değişiklikler kattı?

Yeni gelin olmak çok güzel bir duygu hele ki severek evlendiyseniz.. Evlilik bana sorumluluk duygusu kattı ev düzeni yemek düzeni gibi.. Tabi ki annemin evindeki rahatlığı özlüyorum ama insanın kendi düzeni olması bambaşka bir şey. İstediğiniz eşyayı istediğiniz yere koyuyorsunuz dağınık olsanız bile sizin dağınıklığınız yani açıkçası evlilik keyifli birşey :)

5.) Bu kadar güzel olmayı neye borçlusun bakıma düşkün müsün ?

Beni güzel bulduğun için çok teşekkür ederim:) özel bir bakım yapmıyorum üşengeç bir insan sayılırım bu konuda. Banyodan çıkınca yüzüme krem sürerim sadece. Yaş 30 olduğu için bolca mimik çizgim var onlar için iyi bir krem bulmam şart:))) Günlük hayatta sadece rimel ve pudra sürerim.eğer sivilce çıkmış yüzümde gece beyaz pudra sürerim (kurutuyor hemen benden tavsiye)


6.) Özellikle düğün resimlerine bakmaya doyamıyorum yeni evli biri olarak yeni evleneceklere tavsiyelerin neler ?

Çok uzun bir şekilde blogumda (natalikomantis.blogspot.com) tavsiye mektubu şeklinde yazdım bu konuyu:)) kısaca söylemek gerekirse düğün günü çok özel ve güzel bunu bozacak herşeyden kaçınsınlar ve her anı kaydetsinler. O gün gelinler için çok özel bir gün başkasının gelin gibi davranmasına izin vermesinler ve bol bol göbek atsınlar

7.) Alışveriş yapmayı seviyormusun en çok neye para harcıyorsun ?

Tabi ki severim alışveriş terapi gibidir. Ben özellikle kıyafet hariç oyuncak figürlere para harcıyorum:))) ev oyun bahçesi gibi oldu.

8.) Miss Komantis'in mutfakla arası nasıl yemek yapmayı seviyor mu sunuma düşkün mü??

Anne evinde neredeyse hiç mutfağa girmediğim için acemi aşçı sayılırım. Ama elimde tarif oldu mu güzel birşeyler yaratabiliyorum. Mutfak savaş alanı oluyor öğrenicem zamanla pratik olmasını eşim yemeklerimi seviyor bakalım daha ağır misafir ağırlamadım ama sunumum güzel olur diye düşünüyorum

9.) Gelelim Hasan'a :) eşinizle ne zaman nasıl tanıştınız bu güzel aşk hikayesini bize anlatır mısın?

Hasan'la bir iş görüşmesinde tanıştık tesadüf ikimizde oradaydık biraz sohbet sonra ayrıldık. Bir kaç zaman sonra ben onu buldum bir şekilde ve tekrar görüştük. Mayısta 5. Senemiz olacak ama sanki hep hayatımdaydı gibi hissediyorum.

10.) Miss Komantis'in hobileri varmı seni en çok mutlu eden şeyler neler??

Şarkı söylemek benim için en büyük hobi çok mutlu oluyorum şarkı söyleyince özellikle sevdiğim şarkıcıların sesini taklit etmeyi seviyorum:) onun dışında etamin yapıyorum.( hobilere kitap okumak diyenlere çok sinirleniyorum kitap okumak hobi değildir ihtiyaçtır)



11.) Şu sıralar en çok dinlediğin şarkı hangisi? en çok kimi dinlemeyi sever Miss Komantis

Rihanna, Bon Jovi, Beyonce, Mariah Carey, Şebnem Ferah daha bir sürü var ama bu kişileri dinlemekten asla vazgeçmem. 90'Lar 80'ler çok severim bu ara sürekli dinlediğim şarkı emeli sande-beneath your beautiful

12.) Profiline baktığımda bir Çakıl görüyorum bize biraz Çakıldan bahseder misin?

Bu soruyu sayfalarca anlatabilirim ama kısa yazıyım.Çakıl benim herşeyim 1 aylıkken aldığım şuan 10 yaşında olan köpeğim ben onunla büyüdüm onunla sorumluluk edindim anne abla oldum ona. çakıl hislerimi anlayan ağladığımda gelip gözyaşımı silen bir köpek. Hayatımdan uzun yıllar daha gitmesin. Sanki ben doğurmuşum gibi seviyorum:)


13.) instgramda gördüğüm kadarı ile oldukça gezmeyi seven çiftsiniz ?

Yeni yerler görmeyi çok seviyoruz. Uçak korkum yüzünden henüz yurt dışına çıkamadık ama tatilleri yurt içinde değişik yerler görerek değerlendiriyoruz.

14.) Blog yazarların genelde evleri merak edilir özellikle sen yeni evlisin  bize biraz evinizden bahseder misin?

Evim bildiğiniz klasik yeni gelin evi değil. Vitrinim yok bi kere:) eşyaların geneli basit ve sade ikeadan aldık çoğunu zaten sadeliği seviyorum ve retro tarzını tabi ki.kendi yaptığım tablolar oyuncak bebeklerim mumlarım sıcak bir ortam oluyor. Orjinal şeyleri seviyorum biblo olarak. Toz alırken zorlanacağım bir ev olmaya doğru gidiyor biblo almayı kesmem lazım:)))

15.) gelelim kısa soru cevaplara

-favori rengin  
mor ve siyah

-en sevdiğin ay
Nisan çünkü ben doğdum

-olmazsa olmazın
ailem ve müzik

-en sevdiğin dizi
Lost

-en sevdiğin şehir
İstanbul


16.) Röportajımızın sonuna geldik ben çok keyif aldım umarım cevaplarken sende keyif almışsındır. eklemek istediğin???

Bütün soruları zevkle yanıtladım çok çok teşekkür ederim ilgin için :))
Sevgiler.  


Bu keyifli röportaj için çok teşekkür ederim :)



tekrar görüşmek üzere :)
kesinlikle takip etmelisiniz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sample Text