20 Temmuz 2015 Pazartesi

Üzümlü Kurabiye

Nisan ayından beri buralarda yoktum yıllık izin  ev telaşı bayram tatili derken bi baktım blogum kenarda kalmış. Aslında bunlar bahane tembellik diz boyu işte.
 Uzun zamandır tarifte vermeyince dedim bi üzümlü kurabiye yap tarifini paylaş :) En sevdiklerimin arasında olan üzümlü kurabiye eminim birçoğunuz çok sevecek tabi tarifi denerseniz :)
Belkide birçok kişinin bildiği bir tarif ama illaki bilmeyende vardır Canım :)
Gelelim Tarife

Malzemelerimiz

 ♥ 1 paket margarin veya tereyağ

 ♥ 1 yumurtanın beyazı

 ♥ 1 su bardağı pudra şekeri

 ♥ Yarım çay bardağı sıvıyağ

 ♥ 1 paket vanilya

 ♥ 1 paket kabartma tozu

 ♥ 1 su bardağı ayıklanmış kuru üzüm

 ♥ Alabildiğince Un 



Gelelim Yapılışına öyle uzun uzun bi yapılışı yok  :)  Tüm malzemeleri birbirine karıştırıp çok sert hamur olmadan yani birçok  tarifte olduğu gibi kulak memesi denilen  kıvama geldiğinde istediğiniz şekli verip 180 derece fırında hafif kızarıncaya kadar pişiriyoruz işte bu kadar basit :) 
Ben bu sefer kalp şeklini denedim siz dilediğiniz şekli verebilirsiniz. Emin olun bu kurabiyeden sonra bir süre başka tarif denemiyeceksiniz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sample Text