21 Temmuz 2015 Salı

Günnur'un Evi

Blogumda artık yeni bir köşeye yer vericem birçoğunuzun tanıdığı ve tanımadığı blog yazar ve intagramda onlarca takipçisi olan bayanlardan başlayarak ev gezmesi yapıcam İlk olarak İzmir'den seçmek istediğim için ve bana yakın gelen listemde ilk sıralarda olan Günnür'un evindeyim :) Sağolsun hiç kırmadan bir dememle bana güzel evinden kareler gönderdi gelelim şimdi o güzel karelere :)

 Günnur hanımın salonundan kare ile başlayalım ben bu resmi ilk görünce gözüme çarpan tabi ki kitaplar oldu iyi bir okuyucu olarakta çok mutlu oldum :)


Koltuk renginin sadeliği ön planda olup yastıklarla süslenmiş.



İkea ,English home,madamecoco  sanırım başta gelen markalar :) hatta evet evet öyle :)


Mutfak oldukça renkli ama bir okadar sade dolup taşan murfaklardan yana sadeliğini korumuş ama renkli mutfak aksesuarlarından vazgeçilmemiş :) Günün birçok saatini mutfakta geçiriyor Günnür Hanım.





















Mutfaktan Çıkıp gelelim banyoya :)
Bilinmiş banyolardan bir yana daha bir ağır bir okadar ben burdayım diyen bir banyo renklerin uyumu ile oldukça güzel banyoya sahip Günnür hanım ve ailesi







Günnur Hanım Eşi ve 2 çocuğu ile yaşadığı bu evde bende huzur diliyorum. İlk ev gezmesinin heyecanı ve acemiliği ile sizden özür diliyorum..  Günnür hanıma çok teşekkür ederim evine sanaldan konuk ettiği için:)
bu güzel insanı intagramda takip etmek istiyorsanız @gunnurtezcan demeniz yeterli..
Bir sonraki ev gezmesinde buluşmak üzere..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sample Text