3 Şubat 2015 Salı

Sevgililer Günü Fikirleri ♥

Sevgililer Günü yaklaşıyor kimine göre gereksiz ,kimine göre heyecanlı ,kimine göre beklentisiz değişik bir gün . Para tuzağı denilsede hadi itiraf edin herkes hediyeyi sever. Ben bana alınmasından çok hediye vermeyi çok severim. Evleneli 1,5 sene olmuşken artık sevgililer günü yerini evlilik yıl dönümü almış olsada bu özel günleri severim :)
 Ben hala ne alıcam bilemiyorum ama eşime alması için çıtlattığım var :)
Hediye olarak işyerine kendi ellerimle yapmış olduğum butik kurabiye göndericem :) hep başkalarına yapmışken bu sefer eşime yapmak istedim :)
modelimde bu :)
Erkeğe hediye almak ne zor değil mi ? seçenek az herşeyi beğenmez üzerine bide kıl erkeklere sahipseniz ee biraz işler zorlaşıyor :) ben bu yazımda birkaç fikir vermek istedim. Ah bayanlara oysa ne çok hediye fikri var çanta ,makyaj malzemesi, kıyafet ,mutfak eşyası vs hangisini alırsa elbet kadın mest olur :))) Ama biz şimdi bırakalım kadınları onlar düşünsün biz erkeklere ne alabiliriz ona karar verelim :)


Araba düşkünü bir erkek ise bu fikir tam sizlik bir dönem tek favori hediyemdi ve araba cok sevdiği için çok mutlu olmuştu .

  Genelde gömlek giyen biri ise bu alternatif te sizin için. Kol düğmeleri bana göre her erkek sever ve en azından bir tane dolabında olmalı özel günlerde takabilceği şık modeller alıp mutlu edebilirsiniz. :)
♥ Futbol düşkünü tam bir fanatik taraftar ise benim en çok sevdiğim hediyelerden biride Twigy den taraftar terliği alabilirsiniz.

Yok ben kendim yapmak istiyorum romantik bişeyler olsun diyorsanız orasını bilemem :) bir kutu içine kendinizin yaptıgı notlarla beraber harika şeyler yapıp hediyenizi yaratabilirsiniz...

Bu yazımı okuyanlar sizler neler alıcaksınız ?? Merak ediyorum.

Şimdiden hepinize sevgi dolu bir gün diliyorum hatta aylar yıllar ömrünüz boyunca her günü sevgiyle geçirin ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sample Text