2 Temmuz 2014 Çarşamba

patates kızartması

merhaba

siz hiç patates kızartmasını fırında denediniz mi ???
kesinlikle tavsiye ediyorum ki patateslerinizi hiç şüpheniz olmadan fırında kızartabilirsiniz emin olun ki o kızgın yağlı tavaya attığınız patatesten hiç bir farkı yok pardon farkı var lezzeti çok çok daha güzel oluyor. Üstelik kızartmada ki  sağlıksız olan bir tat yok üstelik kızartma bittikten sonra mutfağı ocağı temizleme derdi yok bilmiyorum ama ben bir kızartma yapmaya başlayıp sonunda elimde yağçözle yağlarla başetmeye çalışıyorum bu işkenceyede son :)))

peki bu fırında kızartma nasıl oluyor ?

fırına atacağınız kaba (ben borcam kullandım) yağlı kağıt yerleştiriyorsunuz istediğiniz gibi patatesleri dilimleyip tuzlayıp yerleştiriyorsunuz. ( baharatlı olarakta yapabılırsınız sonuc cok ıyı oluyor eğer  baharat severseniz) üzerine çok hafif yağ gezdiriyorsunuz ve fırına atıyorsunuz  180 derece fırında 15-20 dakikada hazır işte bukadar  :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sample Text